miercuri, 28 septembrie 2011

Zillertal (partea a II-a)

An fost pentru a doua oara pe valea Zillertal (august 2011).
Zillertal este o zona deosebita in privinta catararii de faleza (circa 30 de faleze cu vreo 500 de trasee, de la 7 m la 60 m, cu grade intre 3 si 8c).
Am observat ca in unele zone s-a interzis catararea fie pe o anumita perioada fi definitiv. De regula la parcarea falezei respective apare mentiunea in acest sens.
In iesirea aceasta, desi am prins 4 zile cu vreme scarboasa, mi-a ramas la suflet faleza de la Krawallwandl (foarte aproape de Ginzling): traseele sunt deosebite si spectaculoase (chiar daca sunt numai 7 trasee si un proiect); tehnice si mai in forta.
In Zillertal se mai gasesc si vreo 500 de trasee de boulder si vreo 250 de trasee de mai multe lungimi-alpines sportklettern- (pana la 600 m, unele cu lungimi cu grade tari de tot -8b,8c).
Traseele sunt, fara exceptie, exagerat de bine asigurate.
Este a doua oara cand ajung in Zillertal si am certitudinea ca nu am fost pentru ultima oara!

Niciun comentariu: