luni, 18 iunie 2012

Sinaia- Poiana Stânii (Stâna Regala, etc.)

Sâmbătă, 16.06.2012, am dat o fugă până la Sinaia. Mai exact, Poiana Stânii.
La ce val de căldură se anunţa am încercat să găsesc un loc cât mai potrivit pentru căţărare.
Şi l-am nimerit. Este o zonă propice căţărării în timpul verii, datorită copacilor care maschează traseele. Dacă stau bine să mă gândesc, dimineaţă chiar mi-a fost frig la baza traseelor (evident, nu-mi luasem nimic de îmbrăcat, în afară de un tricou cu mânecă scurtă).
Singura problemă este traficul din zonă: foarte multe auto, vreo 25-30 bucăţi, şi lume.
Din fericire, se pare că s-a mai civilizat lumea: nu tu grătare şi nici manele. Mare lucru! Sper că n-a fost vreun accident.
În rest nimic nou: aceleaşi trasee (unele cu săpături, altele cu lipituri şi unele prost gândite-forţate), aceleaşi ancore manufacturate (din ce în ce mai ruginite), aceleaşi topo-uri cu sârmă destrămată: adică, traseele nu sunt deloc întreţinute. Chiar am avut senzaţia că nu prea se mai caţără lumea prin zonă (cu câteva mici excepţii-urme de magneziu pe unele trasee). Au apărut, ulterior, câţiva la căţărat (vreo 6-7 bucăţi) dar s-au dat pe aceleaşi trasee cu urme de magneziu.
Eu m-am dat pe un 7- (6a+) şi un 7+ (b6+), am constatat că sunt praf-la modul general- şi am întins-o spre casă. Sper ca până week-end-ul viitor să-mi revin, altfel se împute treaba.

Niciun comentariu: