marți, 30 octombrie 2012

Noutăţi

În ultima lună nu am mai scris nimic.
Aşa că e cazul să postez ceva.
În ultimele week-end-uri am ajuns să caţăr în Belvedere, Prăpăstiile Zărneştilor şi Tabachka.
Surpriză a fost în Prăpăstii: deşi a fost o vreme f. frumoasă şi puzderie de oameni, în special cu biciclete, eu şi cu Mere am fost singurii căţărători din toată zona!
La Tabachka a fost ceva populaţie, dar mult sub ce întâlnisem în vizitele anterioare.
Balamuc a fost la Belvedere, ca de obicei în ultimul timp.
Având în vedere că se apropie crăciunul şi anul nou, m-am orientat spre Antalya, în speranţa că voi găsi ceva cazare pe la campingurile/pensiunile din Geyikbayiri. Nu am găsit absolut nimic liber, cu excepţia statului la cort.
Şi ca totul să fie excepţional am căpătat şi o ruptură musculară de toată frumuseţea la spate şi coaste. Cel puţin două săptămâni de repaus total!
În rest, nimic nou.
O singură remarcă am de făcut cu privire la ultmia lună: mare atenţie la antrenamentele la panou şi mai ales la încălzirea prealabilă (atenţie la muşchii spatelui!); de asemenea, nu ignoraţi încălzirea prealabilă căţărării la stâncă. Altfel ajungeţi să staţi ca mine, în poziţia "lopată"!
Sper ca următoarea postare să mă găsească reparat în totalitate.

Niciun comentariu: