luni, 16 ianuarie 2012

Piatra Mare-Prapastia Ursului

Nu mai fusesem în Piatra Mare de vreo 8-9 ani.
Aşa ca sâmbătă, 14.01.2012, am dat o fugă până în Prăpastia Ursului, evident, însoţit de fete. Cu ocazia asta am făcut şi potecă, de la bifurcaţie, înainte de Canionul "7 Scări".
Zăpadă a fost destul de multă.
Temperatura a fost în jur de -5/-6 grade, cu nori generoşi şi ninsoare, din când în când.
Traseele de escaladă erau, în mare parte, "pudrate" cu zăpadă.
Am observat că au apărut trasee noi (în ultimii 8-9 ani) de escaladă şi unele trasee mai vechi am văzut că au fost reechipate.
Nu m-am căţărat şi nici nu am dorit acest lucru (de când m-am accidentat la antebraţul drept şi la degetele de la aceeaşi mână, refuz să mă mai caţăr la temperaturi sub 0 grade).
Cred că zona mai are potenţial pentru trasee noi.
Probabil, anul ăsta (2012), o să-mi rezerv un week-end pentru a merge la căţărat în Prăpastia Ursului.
Cam atât, cu menţiunea că sâmbătă seara am prins un mare balamuc, în trafic, între Predeal şi SInaia (cam 1 oră şi 15 minute.).

Niciun comentariu: